ای ال استودیو

فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی المنت

فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی المنت را به جرات میتوان کامل ترین نرم افزار تجهیزات پزشکی ایران نامید. المنت قابلیت خرید تجهیزات پزشکی و موارد مصرفی را همزمان در یک بستر به مخاطب ارایه می دهد اما این تنها ویژگی متمایز کننده المنت با دیگر رقبای تجهیزات پزشکی نیست.

المنت در وهله اول در پی جمع اوری نازل ترین قیمت هاست و از طرفی دیگر سرویس هایش را در بالا ترین زمان ممکن ارایه می دهد. اگر باز هم می پرسید چرا المنت بیایید نگاهی جامع و خارج از فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی به ان داشته باشیم.

المنت در وهله اول در پی جمع اوری نازل ترین قیمت هاست و از طرفی دیگر سرویس هایش را در بالا ترین زمان ممکن ارایه می دهد. اگر باز هم می پرسید چرا المنت بیایید نگاهی جامع و خارج از فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی به ان داشته باشیم.

دانلود المنت

برای دانلود نرم افزار المنت روی ایکون پیش رو کلیک کنید

نرم افزار جامع تجهیزات پزشکی المنت نه تنها در عرصه خرید و فروش تجهیزات پزشکی و درمانی فعالیت می کند بلکه دارای خدمات یکتا می باشد. خدمات مرتبط به شرح زیر می باشد.

تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی

تعمیرات دستگاه پزشکی

دربخش تعمیرات دستگاه نرم افزار المنت شما با فرمی رو به رو هستید که از شما جزییات دستگاه مورد نظر همراه با شماره تلفنتان را گرفته و در نهایت مختصر توضیحی را در رابطه با ایراد دستگاه از شما میگیرد سپس کارشناسی از سمت ما به مرکز ارجا داده شده و پس از بررسی و براورد هزینه و زمان المنت تا ده سال دستگاه شما را گارانتی می کند.

موارد مصرفی پزشکی

دستکش جراحی یا ماسک یک بار مصرف

موارد مصرفی دسته بندی جداگانه ای در المنت دارد و شامل تمامی موارد مصرفی عمومی وتخصصی است. از دسکتش لاتکس تا ماسک بی هوشی یکبار مصرف!

پت شاپ و دامپزشکی انلاین

دامپزشکی انلاین

در بخش پت شاپ و دامپزشکی انلاین المنت شما میتوانید در سریع ترین زمان تمامی نیاز های حیوان خانگی خود را رفع کنید و در صورت معالجه نیز با کارشناسان اسبق المنت و دامپزشکان حرفه ای در ارتباط باشید.

داروشناس با بیش از هزاران دارو با مشخصات و موارد مصرف

جست و جو دارو

در بخش دارو شناس المنت هزاران دارو در صد ها دسته بندی جای گرفته و همچنین با یک موتور جست و جو قدرتمند این امکان را فراهم می نماید که شما کاربران عزیز با چند جست و جو ساده به صورت مستقیم به دارو خود دست پیدا کنید و بتوانید از موارد مصرف عوارض مصرف و سو مصرف اطلاع یابید.

محاسبه گر های سلامتی از جمله تست های BMR , BMI

تست های سلامتی BMR و BMI

تست های سلامتی BMR و BMI جزو یکی از معتبر ترین تست های حوزه سلامت می باشند تا کنون در المنت تنها ازین دو تست استفاده میکردیم اما با توجه به توصیه های تیم برنامه نویسی در اپدیت جدید قادر خواهیم بود تست های بیشتری را وارد المنت کنیم.

تست های روانشناسی و شخصیت شناسی

تست های روانشناسی و شخصیت شناسی

هر کسی در جهان علاقهمند به شناخت خود است. المنت نیز برای هدفمند کردن اوقات فراقت دکتران و کادر درمان عزیز با استفاده از تست های متعدد روانشناسی و تست های شخصیت شناسی همراه با کارشناسان در نتیجه جواب دقیق و قابل اعتماد اقدام به عمل نموده.

هزاران مقاله اموزشی پزشکی

مقالات اموزشی المنت به چند دسته تقسیم می شوند:

1.مقالات اموزشی مرتبط با تجهیزات پزشکی
2.مقالات مرتبط با علم پزشکی و آناتومی انسانی
3.مقالات اموزشی تب سنتی و سلامتی

با توجه به نیازمندی های خود چه دانشجوی پزشکی و یا مهندسی پزشکی باشیم و یا یک دکتر خبره در عمور جراحی المنت با مقاله های دو زبانه خود شما را مجذوب خواهد کرد!

نقشه کامل مراکز درمانی شهر های بزرگ ایران

دسترسی به موقعیت مکانی مراکز درمانی

مراکز درمانی مورد اطمینان را نیاز دارید؟ به راحتی با استفاده از نقشه های متصل به Google maps میتوانید به صورت مستقیم از المنت نزدیک ترین مراکز درمانی را پیدا کرده شایان ذکر است که با توجه به نیازمندی های کاربران مراکز درمانی از جمله بیمارستان و درمانگاه دندان پزشکی مطب و مراکز زیبایی مراکز پوست و مو داروخانه ها و دام پزشکی ها به تفکیک دسته بندی شده اند.

اخبار پزشکی

با اخبار پزشکی روزانه به روز باش

در بخش اخبار المنت به تازه ترین پیشرفت های علم پزشکی روز دنیا آگاه باشید